בלוג
5 דברים ללמוד מגן הילדים
כמדריכה של צוותי חינוך במסגרות לגיל הרך, יש כמה דברים, שלא משנה לאיזו מסגרת אגיע, משפחתון או גן חובה, שתמיד יהיו נכונים: 1. ה"איך" חשוב
"שעה קלה על הכלה" פרק 7 הנגשה במרחב הציבורי ובאירגונים נותני שירות
אי אפשר לדבר הכלה בלי לדבר על הנגשה. לא מעט מדובר בהכלה על הצורך לעשות התאמות. להנגיש. לראות את הפרט ולהתאים את המרחב אליו ולא
למה לי פודקאסט?
ככל שהמסע הזה של עבודה עם אנשי חינוך והורים מתארך, אני מבינה שאחד מהאתגרים הגדולים ביותר שלנו היא לעבוד על המוגבלות שלנו עצמנו להכיל. הקושי
"שעה קלה על הכלה", פרק 6, על הוראה מותאמת והורות מותאמת
עדי עזריה יעקב היא מורה להוראה מותאמת בבית ספר יסודי בחולון. כמו כן, היא אמא לשתי בנות כשהבכורה אובחנה בגיל שנתיים עם אוטיזם. עדי כיום
"שעה קלה על הכלה" פרק 5, למידה מבוססת קשר עם פזית גלר.
פזית גלר היא אשת חינוך המלווה הורים, ילדים ואנשי חינוך. שוחחנו על הקשבה (למי הכי כדאי להקשיב ולמה), על החיבור בין הוראה להורות ועל איך
"שעה קלה על הכלה" פרק 4, עם עדי עזרא
עדי היא מורה להוראה מותאמת בבית ספר יסודי בחולון. בנוסף לכך היא גם אמא לשתי בנות כשהבכורה אובחנה מגיל שנתיים עם אוטיזם וחברה בהנהגת הורים
"שעה קלה על הכלה" פרק 3, עם קרן מוניץ גולדשמידט
אם יש מישהו שאני יכולה לדבר איתו שעות על גבי שעות על הכלה ולא משנה אם ברובד אישי או חינוכי או טיפולי, זו קרן. כי
פודקאסט "שעה קלה על הכלה" פרק 2
קישור לפרק בפרק זה אירחתי את מיה שחר זילברבוש. האמת היא שאנחנו מכירות מאז שאנחנו בנות 14 כך שההתרגשות לפגוש אותה היתה ענקית ולא רק בגלל הקלטת
פודקאסט "שעה קלה על הכלה". פרק 1
קישור לפודקאסט בפרק הראשון של הפודקאסט אירחתי את טל ברודר. טל הוא פסיכותרפיסט אדלריאני המשלב גם טיפול בבעלי חיים בעבודתו בתחום בריאות הנפש. טל מכיר
"לצאת מהכלים ולחזור"
סיכוי סביר שכמעט כל מי שבא במגע אינטנסיבי עם ילדים חווה לפחות רגע אחד בחיים מול הילדים/תלמידים שבו הרגיש שעוד שנייה הוא יוצא מכליו. כשאנחנו
מלב הסערה למגדלור
בשנה הראשונה שלי כגננת הרגשתי שהלב שלי כמו מיכל שעומד להתפקע. אמנם עברו מאז שני עשורים, אך אני זוכרת עד היום את התחושות. הוצפתי רגשית
כשארגז הכלים חסום
"יש לי ארגז מלא בכלים אבל משהו בי מסרב לפתוח אותו ולהשתמש בהם". היא אמא לשלושה , למדה מלא קורסים של מיינדפולנס, היא ידעה היטב
מי אנחנו – שיר הגות
מי אנחנו? מה יחודי בנו? האם זה האמונות שלנו? לא.אלא האופן שבו אנחנו בוחרים להחזיק בהן או לשחרר אותן. האם אלו הרגשות שלנו? לא. אנחנו
מורות והכלה
לכל מורה יש את החירות והסמכות הפנימית לקיים חינוך איכותי בכיתה שלה ואני רוצה לשפוך אור על המושג הזה מנקודת מבט של הכלה.לא מזמן שוחחתי
הגיל המפעיל
אגלה לכם משהו, הגיל הרך הוא הגיל הכי מפעיל שיש. הוא הכי מעורר אותנו. לפעילות פיזית, לתחושתיות אבל גם לרגשות ולמחשבות שלנו כהורים. הוא הכי