בלוג

סופשנה

שנה חלפה. שנת הלימודים הסתיימה. השנה זכיתי להדריך פדגוגית פרחי הוראה בסמינר הקיבוצים, סטודנטיות בהסבת אקדמאים. זכיתי לפגוש נשים (הפעם היו רק נשים) שבחרו מהלב

קרא עוד »

למה לי פודקאסט?

ככל שהמסע הזה של עבודה עם אנשי חינוך והורים מתארך, אני מבינה שאחד מהאתגרים הגדולים ביותר שלנו היא לעבוד על המוגבלות שלנו עצמנו להכיל. הקושי

קרא עוד »

"לצאת מהכלים ולחזור"

סיכוי סביר שכמעט כל מי שבא במגע אינטנסיבי עם ילדים חווה לפחות רגע אחד בחיים מול הילדים/תלמידים שבו הרגיש שעוד שנייה הוא יוצא מכליו. כשאנחנו

קרא עוד »

מלב הסערה למגדלור

בשנה הראשונה שלי כגננת הרגשתי שהלב שלי כמו מיכל שעומד להתפקע. אמנם עברו מאז שני עשורים, אך אני זוכרת עד היום את התחושות. הוצפתי רגשית

קרא עוד »

כשארגז הכלים חסום

"יש לי ארגז מלא בכלים אבל משהו בי מסרב לפתוח אותו ולהשתמש בהם". היא אמא לשלושה , למדה מלא קורסים של מיינדפולנס, היא ידעה היטב

קרא עוד »

מי אנחנו – שיר הגות

מי אנחנו? מה יחודי בנו? האם זה האמונות שלנו? לא.אלא האופן שבו אנחנו בוחרים להחזיק בהן או לשחרר אותן. האם אלו הרגשות שלנו? לא. אנחנו

קרא עוד »

מורות והכלה

לכל מורה יש את החירות והסמכות הפנימית לקיים חינוך איכותי בכיתה שלה ואני רוצה לשפוך אור על המושג הזה מנקודת מבט של הכלה.לא מזמן שוחחתי

קרא עוד »

הגיל המפעיל

אגלה לכם משהו, הגיל הרך הוא הגיל הכי מפעיל שיש. הוא הכי מעורר אותנו. לפעילות פיזית, לתחושתיות אבל גם לרגשות ולמחשבות שלנו כהורים. הוא הכי

קרא עוד »